19 دی: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به بارش برف و باران در این استان گفت: تردد در جاده های کوهستانی قم فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
سرهنگ مختار پناهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص وضعیت جاده های قم تصریح کرد: از روز گذشته شاهد بارش برف و باران در استان قم هستیم که بارش ها در ارتفاعات، جاده های کوهستانی، روستاها، آزادراه قم - تهران، بزرگراه سلفچگان، قم - جعفریه و جاده های روستایی کهک بیشتر به صورت برف است.
وی ادامه داد: با تلاش کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم و پلیس راه استان و نمک پاشی که در سطح جاده ها صورت گرفته است، تردد در جاده های اصلی قم عادی و روان است.
پناهی افزود: تردد در جاده های روستایی و مناطق بالادست استان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر و مسیر روستای فردو به سمت برف انبار مسدود است و از شهروندان تقاضا داریم به این منطقه سفر نکنند.
رییس پلیس راه استان قم با بیان این که با توجه به برودت هوا، احتمال یخ زدگی جاده های قم به خصوص جاده های روستاهای بالادست، امشب وجود دارد از همشهریان خواست از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و درصورتی که قصد دارند به این مناطق بروند، حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :