19 دی: معاون وزیر صمت گفت: جشنواره «عید تا عید» با هدف عرضه با تخفیف و شرایطی اقلام اساسی در نوروز و ماه مبارک رمضان از ابتدای اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

علیرضا شاه میرزایی امروز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، با اعلام این خبر افزود: برای این کار، فروشگاه‌هایی در سراسر کشور منتخب شده اند و نمایشگاه‌هایی نیز در شهر‌های بزرگ، دایر می‌شود. 

وی ادامه داد: علاوه بر اعمال کردن قیمت‌های کنترل شده و لحاظ شدن تخفیف، از ویژگی‌های شاخص جشنواره «عید تا عید»، اجرای طرح خرید اعتباری برای همه و کسر از حقوق برای کارمندان، بدون سود است.

معاون تجارت و خدمات وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در این طرح کارمندان دولت می‌توانند با ارائه نامه کسر از حقوق از اداره متبوع خود تا سقف ۲۰ میلیون تومان کالا خریداری کنند.
وی افزود: بازپرداخت اقساط تا چهار ماه بدون هیچگونه سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود.
شاه میرزایی گفت: در این طرح تمام تخفیف‌ها به حساب خریدار منظور شده و مبلغ مانده به صورت اقساطی کسر می شود.
وی افزود: اعتبار فعلی برای این طرح هم اکنون ۲۰ میلیون تومان برای هر نفر است و امیدواریم تا ۱۰۰ میلیون تومان هم افزایش پیدا کند.

معاون تجارت و خدمات وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های منتخب و اطلاعات تکمیلی به سایت «عید تا عید» مراجعه کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :