19 دی: رئیس پلیس فتا استان قم از شناسایی ۲۵ تارنمای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه شهر کرمان، در قم و برخورد قانونی با عوامل آن‌ها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی فرازپور در گفت و گویی اظهار داشت: پس از حادثه تروریستی ۱۳دی ماه که در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان رخ داد و منجربه شهادت برخی از هموطنان شد، عده‌ای از معاندین و افراد مغرض از این موضوع سوءاستفاده کرده و با انتشار شایعات، اخبار کذب و محتواهای توهین آمیز در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی، ناراحتی شهروندان و خانواده های شهدا شدند.
وی افزود: پلیس فتا استان قم با همکاری سایر دستگاه های انقلابی، ۲۵ تارنمای توهین‌آمیز به شهدای حادثه تروریستی کرمان را شناسایی کرد و برخورد قاطعانه با آنها را در دستور کار قرار داده است.
فرازپور با بیان‌ اینکه شهروندان، هوشیاری و ذکاوت لازم را در دریافت اخبار و تحلیل ها از منابع موثق و معتبر داشته باشند، هشدار داد: برابر قانون مجازات اسلامی هرگونه جعل خبر، تولید و انتشار شایعات که موجب تشویش اذهان عمومی در جامعه شود، جرم تلقی می‌شود و از همه مردم می خواهیم از انتشار اخبار کذب و اشتراک گذاری مطالب از منابع نامعتبر خودداری کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :