۱۹ دی: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در بیانیه‌ای تأکید کرد: مردم ایران با شرکت در انتخابت اسفندماه و مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را مأیوس خواهند کرد.
بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
چهل و پنجمین سالگرد طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی بر ملت سرافراز ایران و همه ملت‌های آزاده جهان تبریک و تهنیت باد. انقلابی که نویدبخش رجعتی مبارک به ارزش‌های الهی و اسلامی بود. انقلابی که متّکی بر قدرت ایمان ملتی شجاع و مصمم بود. انقلابی که هیبت و هیمنه پوشالی همه قدرت‌های مستکبر دنیا را به سخره گرفت. انقلابی که در هیچ مرز نژادی و جغرافیایی محصور نماند و با تکیه بر شعارهای فطری، وجدان آگاه و بیدار همه مستضعفان و آزادگان عالم را مخاطب پیام بلند و جاودانه خویش ساخت.
دشمنان انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته در راستای بی‌اثر ساختن دست‌آوردهای انقلاب از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند و با تحمیل جنگ هشت ساله، هجمه سنگین فرهنگی و تبلیغاتی و محاصره و تحریم اقتصادی، همه توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار بستند. اما حاصل این کینه توزی‌ها و نفرت‌انگیزی‌ها چیزی جز سرافکندگی بیش از پیش برای دشمنان و قدرت فزاینده و همه جانبه جریان انقلاب و مقاومت نبوده است.
 در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیک می‌شویم، مناسب است نکاتی را با ملت شریف ایران در میان بگذاریم:
یک. علیرغم تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله) مبتنی بر لزوم حضور حداکثری مردم شریف ایران در روز 11 اسفند در پای صندوق‌های رأی برای برگزاری انتخاباتی تاریخ‌ساز و باشکوه، اما به نظر می‌رسد برخی از مسئولین مربوطه توجهی به فرمان معظم‌له نداشته و تاکنون زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم فراهم نشده است.
دو. پیروزی انقلاب اسلامی به زعامت حضرت امام خمینی(قدس‌سره) در بهمن ۵۷ منافع ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی و اذناب آنها را در منطقه و جهان مورد تهاجم قرار داده، لذا از ابتدای انقلاب تا به امروز آنان با تمام توان برای شکست انقلاب تلاش کرده‌اند و از هر فرصتی در این راه استفاده کرده‌اند که به عنوان نمونه می‌شود به جنگ تحمیلی و اغتشاشات سال گذشته اشاره نمود.
سه، یکی از صحنه‌هایی که مسلماً دشمنان ملت در آن تماشاگر نخواهند بود، صحنه انتخابات است. علیرغم همه مشکلاتی که در کشور در سطوح مختلف و در زمینه‌های اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و مدیریتی وجود دارد؛ با این وصف نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، همانطور که امام امت و مقام معظم رهبری(مدظله) کراراً تأکید کرده‌اند، باید با حضور حداکثری و انتخاب چهره‌های فرهیخته و باایمان، استکبار را مأیوس نمائیم.
آنچه که گاه آزردگی این ملت شریف و بزرگوار را به دنبال دارد، گرانی و تورم افسار گسیخته، فاصله طبقاتی و مشکلات فرهنگی و اجتماعی می‌باشد که فعالیت مضاعف مسئولان را می‌طلبد.
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطرۀ همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی 8 ساله و شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و با ادای احترام به همه جانبازان و آزادگان عزیز و خانواده‌های معظم شهیدان، همه مسئولان را به جهاد تبیین و حرکت تحولی در چارچوب قانون و توجه به مشکلات معیشتی اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه دعوت می‌کند و همگان را به بصیرت فزون‌تر و درک تاریخی شرایط حاضر کشور و منطقه و تأثیر غیرقابل انکار جبهه مقاومت بر تعاملات جهانی و مسائل غزه و جنایات پرشمار رژیم غاصب صهیونیستی فرامی‌خواند.
همچنین از همگان انتظار داریم که ضمن وحدت مضاعف حول محور ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، با شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن؛ بار دیگر استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را مأیوس و دل میلیون‌ها مسلمان و آزادیخواه جهان را شاد و اسباب رضایت خاطر حضرت ولی الله اعظم (عج) را فراهم آورند. (انشاءالله)
 مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
۲۰ بهمن ۱۴۰۲
  • نویسنده :
  • منبع :