19 دی: معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیام‌رسان ایتا در راستای جبران اثر اختلال فنی روز شنبه بر کسب‌وکارهای فعال در این سکو، یک بسته جبرانی ارائه کند.
«محمد خوانساری» درباره اختلال پیش آمده در پیام‌رسان ایتا با انتشار پُستی در شبکه اجتماعی ایرانی گفت: سازمان فناوری اطلاعات حمایت از سکوهای بومی را وظیفه خود می داند، اما رعایت حقوق کاربران نیز از اولویت‌های اصلی ماست.
رییس سازمان فناوری اطلاعات افزود: از پیام‌رسان ایتا خواسته شد ضمن تدبیر برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه، در راستای جبران اثر اختلال فنی امروز بر کسب‌وکارهای فعال در این سکو، یک بسته جبرانی ارائه کند.
گفتنی است؛ روز شنبه و در ساعت‌هایی، دسترسی به ایتا با اختلال روبه‌رو بود که هم اکنون مشکل رفع شده و این پیام‌رسان بومی مشغول ارائه خدمات به کاربران است.
در همین رابطه، پیام رسان داخلی ایتا در اطلاعیه ای اعلام کرده بود:
«به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند به دلیل اشکال فنی در برخی سرویس‌ها، هم‌اکنون ارتباط کاربران با اختلال و قطعی مواجه است. کارشناسان فنی در حال تلاش برای رفع مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند. بدین‌وسیله بابت این اختلال در خدمت‌رسانی از حضور همه کاربران عزیز صمیمانه پوزش می‌طلبیم.»
همچنین «حسین قائمی» روابط عمومی این پیام‌رسان در گفت‌وگو با خبر ۱۴ شبکه خبر اظهار داشت: «با توجه به مشکلی که در زیرساخت‌های پیام رسان داشتیم دچار اختلال شدیم و دوستان فنی مشکل را پیدا کردند و درحال برطرف کردن هستند. البته با توجه به حجم تبادلات ارتباطات بین کاربران بازگشت پیام رسان در حدود ۶۰ تا ۸۰ دقیقه زمان می‌برد.»
وی خاطرنشان‌کرد: برای داده‌های کاربران هیچ مشکلی پیش نیامده است.
  • نویسنده :
  • منبع :