19 دی: یک نماینده ادوار مجلس گفت: اعتدالیون در تهران با سرلیستی «محمد رضا باهنر» یا «علی مطهری» برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران لیست خواهند داد.
«ایرج عبدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، از تحرکات انتخاباتی اصولگرایان معتدل در انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: اصولگرایان معتدل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در تهران با سرلیستی «علی مطهری» یا «محمد رضا باهنر» لیست خواهند داد.
وی اظهار کرد: برنامه ما این بود تا از میان نمایندگان اعتدالی ادوار مجلس برای انتخابات پیش رو لیست ارائه دهیم که با توجه به تأیید صلاحیت تعداد کمی از این گروه در انتخابات، ائتلاف با سایر جریانات سیاسی که جزء نمایندگان ادوار نیز هستند مطرح شد.
این نماینده ادوار مجلس افزود: هنوز به طور دقیق برای انتخابات ۱۴۰۲ در تهران لیستی را تهیه نکرده ایم، اما ائتلاف برای تکمیل لیست ۳۰ نفره تهران در دستور کار ما است.
عبدی با بیان اینکه با توجه به تجربه «محمد رضا باهنر» و «علی مطهری» ما با سرلیستی آنها در تهران وارد کارزار انتخابات خواهیم شد، گفت: مرامنامه ما در روزهای آینده نهایی خواهد شد؛ مبنای کار عقلانیت در انجام و پیشبرد امور از جمله در بحث قانون گذاری است.


  • نویسنده :
  • منبع :