19 دی: معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت شرکت در آزمون‌های ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری (نیمه‌متمرکز) Ph.D سال ۱۴۰۳ از روز دوشنبه ۳۰ بهمن روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان خبر داد.
به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، علی صدر روز چهارشنبه افزود: آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ صبح و بعدازظهر جمعه (۴ اسفند) و آزمون مقطع دکتری (نیمه‌متمرکز) Ph.D»» سال ۱۴۰۳ بعدازظهر (جمعه ۴ اسفند) بر اساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در این آزمون‌ها برگزار می شود.
وی در مورد جزییات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۳ گفت: کارت شرکت در این آزمون‌ها از روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای و مشخصات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد رهگیری نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را هم دریافت و پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.
صدر یادآور شد: زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور بعدازظهر جمعه چهارم اسفند ماه است.
وی تاکید کرد: ضرورت دارد داوطلبان برای اطلاع از جزییات دریافت کارت و برگزاری آزمون، اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس اخبار پیشین سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه متقاضیان آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، اواسط خرداد منتشر می شود. نتایج نهایی آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته نیز سال ۱۴۰۳ دهه اول شهریور ماه ۱۴۰۳ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
همچنین انتظار می‌رود جواب اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳ مطابق سال‌های گذشته اواخر فروردین یا اوایل اردیهبشت منتشر شود.
برای اطلاعات بیشتر از اعلام تاریخ‌، محل‌ رفع نقص کارت و برگزاری‌ آزمون‌ ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1403، (این پیوند) و برای اطلاعات بیشتر از اعلام تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون دکتری (این پیوند) مراجعه کنید.     
  • نویسنده :
  • منبع :