19 دی: معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره زمان سفر رئیس جمهور به خوزستان گفت: قرار بود پنج‌شنبه این هفته این سفر انجام شود ولی چون ایام انتخابات و تبلیغات بود این سفر به بعد از آن موکول شد.
محسن منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اظهار کرد: سیاست دولت این است که پروژه‌های باز بسته شود البته نه فقط در حوزه عمرانی بلکه در حوزه سیاسی و دیپلماسی پرونده‌های باز در حال بسته شدن است در این زمینه پرونده‌های بازی وجود داشته و از این دولت به دولت دیگری منتقل می‌شده و حل نشده است.
وی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در دولت سیزدهم در حال پیگیری، عارضه‌یابی‌، تصمیم‌گیری و حل و فصل است. اشکالاتی هم در این زمینه وجود داشته از جمله این‌که اشکالات مالی یا مدیریتی یا این‌که معارض ایجاد شده است. دایره برخی پروژه‌ها سیاسی بوده و تعریف غلطی داشته است و با فشار فرد ذی‌نفوذی تعریف شده است که ما اخیرا برخی از این پروژه‌ها را متوقف کردیم چون با بررسی‌های انجام شده این نتیجه حاصل شد که این پروژه‌ها ضرورت نداشته است چند روز گذشته وزارت تعاون در کمیته مولد سازی چند پروژه آورد و جمع‌بندی کرده بود که آنها باید متوقف شوند چون ضرورتی نداشته است. این پروژه‌ها تازه تعریف شده و اعتبار و زمین گرفته بودند.
معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با این وجود پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در حال پیگیری است تا تکمیل شود و برخی از این پروژه‌ها از جمله پروژه بزرگ فولاد در یزد، پروژه نفتی در خوزستان در حال تکمیل است. در حوزه ریل هم راه‌آهن رشت – کاسپین به زودی بهره برداری می‌شود. اتوبان قزوین – رشت در حد فاصل رودبار منجیل که ۱۱ کیلومتر است نیز با حضور رئیس جمهور تکمیل خواهد شد تا مشکل ترافیک این مسیر را حل کنیم.
منصوری درباره زمان سفر رئیس جمهور به خوزستان گفت: قرار بود پنج‌شنبه این هفته این سفر به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی انجام شود ولی چون ایام انتخابات و تبلیغات بود این سفر لغو و به بعد از انتخابات موکول شد.
وی در پایان با اشاره به آمادگی کامل دولت برای برگزاری دولت گفت: زمینه برگزاری انتخابات امن، سالم، رقابتی با مشارکت بالا فراهم شده و امیدوارم شاهد انتخابات پرشوری باشیم.
  • نویسنده :
  • منبع :