19 دی: وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۸۵ هزار معلم در فرآیند انتخابات و رای‌گیری از مردم مشارکت کرده و مردم را برای انتخاب درست هدایت می‌کنند.
رضامراد صحرایی روز دوشنبه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن فرهنگیان اظهار کرد: امروز یک نقطه عطف است چرا که مدت زمان زیادی است درباره تامین مسکن فرهنگیان صحبت می‌شود.
وی افزود: تامین مسکن یک فضیلت است و این موضوع برای فرهنگیان اهمیت بسیاری دارد چرا که نفع این موضوع برای کشور است.
وی با بیان اینکه معلمان گره گشا، تصویرساز و معمار هویت آینده کشور هستند، اظهار داشت: هر مدرسه یک ایران کوچک است که معلمان این تصویر را می‌سازند.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: معیشت معلمان باید در همه مولفه‌ها تامین شود، حفظ شان و منزلت معلم وظیفه جامعه است و همچنین مرجعیت معلم اهمیت دارد، جامعه سالم و بالنده نقش مرجعیت را به معلم می‌دهد.
صحرایی یادآور شد: معلمان امانت‌دار هستند و خانواده‌ها فرزندان را به معلمان می‌سپارند، روزانه ۱۶.۵ میلیون دانش آموز به معلمان سپرده می‌شوند. مردم به معلمان اعتماد دارند.
وی گفت: تامین مسکن یعنی تامین آینده معلمان که آینده فرزندان ما را تامین می‌کنند. با قانون های مصوب و حمایت دولت بن بست ساخت مسکن برای فرهنگیان برداشته شد. تعاونی هایی که مسکن برای فرهنگیان می ساختند امروز بهترین اماکن مسکونی هستند و موجب فرهنگسازی در مناطق شده اند.
صحرایی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: هر آرزویی که برای سال های آینده داریم روز جمعه 11 اسفند در انتخابات رقم زده می شود. انتخابات دستاورد انقلاب، شهدا و مجاهدان است و در این روز می توانیم برای شکوفایی کشور نقش آفرینی کنیم؛ حضور ما در این عرصه مهم توجه به آینده کشور است.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هر فردی به آینده کشور در سطح کلان و آینده فرزند خود در سطح خانواده توجه دارد با شرکت در انتخابات موجب تضمین ساخت آینده کشور می شود.

  • نویسنده :
  • منبع :