19 دی: استاندار قم گفت: در مدیریت استان هدف‌گذاری کرده‌ایم از ابتدای سال ۱۴۰۳ ماهانه یک هزار واحد مسکونی در قم افتتاح کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم،‌ سید محمد آقامیری در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکونی شهرک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قم بیان کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مکلف است به طور جدی مسکن اقشار خاص را پیگیری کرده و با ایجاد یک کمیته تخصصی نیازمندی‌ها و مشکلات این شهرک را پیگیری کرده و به طور هفتگی به ما گزارش دهند. 

وی گفت: جهاد مسکن سازی نکته مهمی است که در مدیریت استان مورد توجه قرار گرفته و با به طور جدی پیگیر هستیم تا نیاز اقشار مختلف مردم در حوزه مسکن را برطرف کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نیروهای نظامی ما در بسیاری از موارد مظلوم واقع شدند،‌اظهار داشت:‌ حداقل کاری که می‌توانیم برای این عزیزان انجام دهیم تامین مسکن آنان است که این موضوع در استان در دست اقدام می باشد. 

آقامیری اظهار داشت:‌ از فرماندهان محترم ارتش، سپاه و فراجا تقاضا دارم یک نماینده ویژه‌ای در بحث مسکن پرسنل خود، مامور کرده تا از این موقعیت غافل نشوند و بتوانند مرتب مسائل و موارد را پیگیری کنند. 

بر اساس گزارش سامانه نهضت ملی مسکن در استان قم بیش از ۱۴۷ هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۸۵ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :