19 دی: معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر گفت: اوج مصرف برق ٦ کشور همسایه با جمعیت ٣٥٠ میلیون نفر با اوج مصرف برق ایران ٨٥ میلیون نفر برابر است.
به گزارش توانیر، محمد اله داد در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت برق، با اشاره به تقویت احساس همدلی و همراهی در مجموعه برق کشور، از تلاشگران عرصه روابط عمومی‌های صنعت برق که در شرایط ناترازی با اقدامات مدیریت مصرف سه زمستان و ٢ تابستان را با موفقیت پشت سر گذاشتند، قدردانی کرد.
وی با اشاره به هزینه بالای انرژی در سایر کشورها، پایین بودن قیمت برق را با مصرف بی رویه این انرژی گران بها در کشور مرتبط دانست و قیمت هر کیلووات ساعت برق در کشور تاجیکستان را ٦.٥ تا ٧ سنت و در ترکیه ٢.٥ لیر در بخش خانگی و ٥ لیر در بخش صنعتی عنوان کرد.
مهندس الله داد در عین حال بهره گیری از ابزارها و ظرفیت‌های جدید از سوی روابط عمومی‌ها برای تغییر رفتار مصرفی مشترکان را اقدامی اثربخش و حائز اهمیت دانست و با اشاره به پویش «با انرژی»، خواستار حضور مؤثر و مفید روابط عمومی‌ها در این پویش شد و خاطرنشان ساخت: زنجیره تولید، انتقال و توزیع از هم جدا نیستند و همبستگی چند سال اخیر باید تشدید شود.

  • نویسنده :
  • منبع :