19 دی: معاون مسجد مقدس جمکران از برگزاری برنامه های ویژه سال تحویل با اقامه نماز جماعت صبح در روز چهارشنبه تا پخش بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب در این مکان مقدس خبر داد.
حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به اینکه ویژه برنامه سال تحویل مسجد مقدس جمکران با عنوان «احسن الحال»، برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این برنامه در اولین روز فروردین ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با نماز صبح چهارشنبه آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: برنامه‌های متعددی شامل سخنرانی، شعرخوانی، سرود و ... در نظر گرفته شده که از نماز صبح تا لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت و پس از تحویل سال بیانات رهبر معظم انقلاب در صحن مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی و مداحی و قرائت زیارت آل یاسین با نوای گرم حاج عباس حیدرزاده برگزار خواهد شد.
حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌های متعددی از قبیل سخنرانی‌های مذهبی، ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان، کارگاه‌های آموزشی، راویان انتظار و... را در مسجد مقدس جمکران برای زائران این مکان مقدس اجرا خواهیم کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :