19 دی: رئيس پليس امنيت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی می‌گوید که از ابتداي تعطيلات نوروزی در سراسر کشور 1569 خودروی قاچاق بر معروف به شوتی توقيف شده است.
سردار حسين رحيمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در تشریح خبر توقیف خودروهای شوتی در طرح نوروزی، اظهار داشت: پليس امنيت اقتصادي در تعطيلات نوروزي با تشکيل قرارگاه امين طرح هاي مختلفي را در حوزه مقابله با جرايم و مفاسد اقتصادي و با تمرکز بر احتکار کالا، خودروهاي قاچاق بر معروف به خودروهاي شوتي اجرا مي کند و در اين رابطه از ابتداي تعطيلات نوروزي تعداد 182 پرونده در حوزه مقابله با جرايم اقتصادي تشکيل و 201 نفر نيز در اين خصوص دستگير شده است.
رئيس پليس امنيت اقتصادي با اشاره به تشکيل 2303 پرونده در حوزه مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور از ابتداي تعطيلات نوروزي، عنوان داشت: در اين مدت 1569 خودروی قاچاق بر معروف به خودروهاي شوتي در نقاط مختلف کشور توقيف شده است.
سردار رحيمي با تاکيد براينکه مقابله با جرايم اقتصادي تعطيل شدني نيست و در اين مدت تيم هاي بازرسي از 6137 نشان گاه اقتصادي و واحد هاي عرضه کالا بازديد کردند، افزود: در اين زمينه 139پرونده تشکيل و 142 نفر به اتهام احتکار و ديگر جرايم اقتصادي دستگير شدند.
اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان کرد: به منظور بهره گيري هر چه بيشتر از مشارکت مردم و برخورد همه جانبه با جرايم و مفاسد اقتصادي هموطنان گرامي مي توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاق کالا و ارز، قاچاق سوخت، اخلال در نظام اقتصادي، احتکار، رشا و ارتشا، اختلاس، پولشويي، زمين خواري، فرار مالياتي، جرايم گمرکي، خودروهاي شوتي، جرايم مالي، بانکي، بيمه، بورس و ساير جرايم اقتصادي را با شماره 096300 در ميان بگذارند.
  • نویسنده :
  • منبع :