۱۹ دی: مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قطع پروازهای شرکت هواپیمایی قطر به ایران، ضمن تکذیب آن گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی قطر به تهران و برعکس بدون وقفه در حال انجام است.
به گزارش وزارت راه و شهرسازی، "سعید چلندری" افزود: از ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) که از نظر هواپیمایی وارد فصل تابستانی پروازها می‌شویم، شرکت هواپیمایی قطر روزانه با ۲ پرواز برای مدت ۶ ماه آینده مجوز اخذ کرده است و طی صحبت دوجانبه بدون وقفه این برنامه را انجام خواهد داد.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: هیچ مسافری در مسیر دوحه به تهران و برعکس با محدودیت وجود پرواز مواجه نخواهد شد.
چلندری ادامه‌داد: شرکت هواپیمایی قطر به دلیل تنوع ناوگان در فصولی از سال که با افزایش تعداد مسافر مواجه می‌شود از هواپیماهای با ظرفیت بیشتر (پهن پیکر) استفاده می‌کند.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در ایام نوروز از ۲۴ اسفند لغایت ۱۰ فروردین، قطر ایرویز ۲۱ هزار و ۵۸۳ مسافر را در قالب ۹۵ پرواز در مسیر دوحه تهران و برعکس جابه‌جا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت‌های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت کند.
  • نویسنده :
  • منبع :