19 دی: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در بیانیه‌ای ضمن دعوت از همه مردم به حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، تأکید کرد: امروز فلسطین و غزه به نماد مقاومت تبدیل شده است.
بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز همگرایی و وحدت مسلمانان جهان است. روز قدس روز اسلام است؛ روزی که امام راحل عظیم الشان(ره) در آغازین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسئله فلسطین و قدس شریف را به عنوان یک آرمان اسلامی مطرح نمودند و امروز آزادی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی و نجات ملت مظلوم فلسطین از ظلم اشغالگران، آرمانی برای تمام مسلمانان جهان می‌باشد که همزمان از اقصی نقاط جهان فریاد آزادی فلسطین و قدس شریف به گوش می رسد.

امروز فلسطین و غزه به نماد مقاومت تبدیل شده و مردم قهرمان غزه بیش از ۶ ماه است که علیرغم دادن بیش از ۳۳ هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح، همچنان در مقابل وحشیگری رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستاده‌اند؛ امری که موجب شده است تا زمان سقوط این رژیم خون‌آشام نزدیک و نزدیکتر شود و نوید پیروزی ملت مظلوم فلسطین طنین‌انداز شود.

ملت انقلابی و شریف ایران اسلامی در روز جهانی قدس یکصدا با مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی تاریخی روز قدس شرکت نموده و بار دیگر حماسه‌ای شکوهمند و برگ زرین دیگری را در کتاب مقاومت اسلامی ثبت خواهد کرد.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با گرامی‌داشت یاد و خاطرۀ بنیانگذار روز جهانی قدس، حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه، به تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم انقلابی شهر خون و قیام قم را به حضور پرشکوه و حماسی در راهپیمایی «روز جهانی قدس» دعوت می‌نماید.

 والسلام
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
۱۶فروردین ۱۴۰۳
  • نویسنده :
  • منبع :