19 دی آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به منظور بررسی روند درمان مجروحان حادثه تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان وارد ایرانشهر شد با حضور در بیمارستان این شهرستان از مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک عیادت کرد.
بهرام عین اللهی صبح امروز جمعه در راس هیاتی وارد شهرستان ایرانشهر شد تا روند رسیدگی به مجروحان حوادث تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان را بررسی کند.
وی در این سفر ضمن عیادت از مجروحان این حمله تروریستی، در جریان مداوا و خدمات ارائه شده به آنها در مراکز درمانی ایرانشهر و چابهار قرار گرفت. نظارت بر انتقال مجروحان برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به تهران و استان‌های همجوار از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر است.
معاون درمان وزارت بهداشت و رییس اورژانس کشور نیز در این سفر وزیر بهداشت را همراهی می‌کنند.
بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی وقوع حادثه تروریستی در چابهار و راسک از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر خواست تا ضمن پشتیبانی اورژانس هوایی و زمینی، رسیدگی کامل به مجروحان این حادثه تروریستی را دنبال کنند.
بهرام عین اللهی مجروحیت و شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی چابهار و راسک را تلخ و اندوه بار خواند و از دکتر حبیب غزنوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دکتر صلاح الدین بویا، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خواست تا رسیدگی فوری به مصدومان این حادثه تروریستی و ارائه خدمات درمانی سریع و مطلوب به ایشان را دنبال کنند.
وی همچنین برای ارواح طیبه شهدای والامقام این حادثه، علو درجات و رضوان الهی را مسالت کرده و از رؤسای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر خواست تا شخصا بر اقدامات تشخیصی و رسیدگی‌های درمانی به مجروحان این حادثه تروریستی تا بهبودی کامل آنان نظارت داشته باشند.
گفتنی است؛ تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ساعات اولیه بامداد امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه به قصد برهم زدن امنیت و سلب آرامش مردم به طور همزمان به پنج نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرار کننده امنیت در شهرهای چابهار و راسک در سیستان و بلوچستان حمله کردند که با عملیات نیروی زمینی سپاه با مشارکت نیروهای فرماندهی انتظامی تروریست‌ها و اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و امنیت و آرامش کامل در مناطق درگیری برقرار شد.️
در این عملیات ۱۸ نفر از تروریست‌ها و اشرار مسلح مهاجم به هلاکت رسیدند و ۱۰ نفر از نیروهای حافظ امنیت نیز به فیض رفیع شهادت نائل آمده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.️
  • نویسنده :
  • منبع :