19 دی آنلاین: دبیرکل جنش جهاد اسلامی فلسطین و معاون حشدالشعبی عراق در راهپیمایی روز جهانی قدس تهران حضور یافتند.
زیاد النخاله دبیرکل جنش جهاد اسلامی فلسطین و ابوفدک المحمداوی معاون حشدالشعبی عراق در راهپیمایی روز جهانی قدس تهران حضور یافتند.

در همین رابطه، معاون الحشد الشعبی عراق با حضور در راهپیمایی روز قدس در تهران اعلام کرد که گروه‌های محور مقاومت منتظر دستور رهبر انقلاب اسلامی هستند.

«ابوفدک المحمداوی» معاون الحشد الشعبی عراق در جریان مراسم امروز گفت: خون بر شمشیر پیروز است، غزه پیروز خواهد شد و رژیم اشغالگر نابود می‌شود.
وی گفت: ما امروز علاوه بر اینکه برای مشارکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به اینجا آمده‌ایم، در اینجا هستیم تا به ملت ایران، سپاه پاسداران و خصوصا رهبر انقلاب تسلیت بگوییم.
ابوفدک با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به محل کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد: این اقدام نه تنها یک خودکشی برای اسرائیل است بلکه اعلام فروپاشی این رژیم است.
وی ادامه داد: قطعا آنچه امروز در میان تمامی گروه‌های محور مقاومت در یمن، عراق، لبنان و فلسطین و همچنین جمهوری اسلامی ایران در جریان است، اعلام زوال اسرائیل است و ما منتظر دستور رهبر انقلاب هستیم که چه باید بکنیم، ما امروز منتظر این دستور هستیم.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نیز صبح امروز جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران از ۱۰ مسیر اعلام شده به سوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و از میدان فردوسی نیز به سوی دانشگاه تهران تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در سوریه انجام خواهد شد.
شعار راهپیمایی روز قدس سال جاری «روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است.

  • نویسنده :
  • منبع :