19 دی آنلاین: در دولتی که با دخیل بستن به تتلو بر سر کار آوردید؛ دلار شد ۶۴ هزار تومان!

یاسر جبرائیلی مدعی شد:

برداشت ۶ میلیون تومان از جیب هر ایرانی 

فیلمی از یاسر جبرائیلی، رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام مربوط به برنامه جهان آرا در 18 اردیبهشت 1402در فضای مجازی بازنشر شده است که حاوی نکاتی عجیب است.

او در این برنامه می گوید: تمام کالاهای وارداتی به ازای هر یک دلار حداقل ۱۰ هزار تومان گران شده است.

به گزارش جماران، وی افزوده است: نتیجه اینکه از جیب هر ایرانی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برداشته اند و به جیب صاحبان دلار ریخته اند! یک خانواده پنج نفره که گاهی دنبال یک وام ۱۰ میلیونی هستند خبر ندارند که صاحبان دلار ۳۱ میلیون تومان ظرف یک سال از جیب آنها برداشته اند.

دولتی که با دخیل بستن به تتلو سر کارآمد

از سوی دیگر رحمت الله بیگدلی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در واکنش به صحبت های رائفی‌پور نوشت: در دولتی که با دخیل بستن به تتلو بر سر کار آوردید؛ دلار شد ۶۴ هزار تومان!

علی‌اکبر رائفی‌پور در زمان روحانی گفته بود آی مردم، حواستان را پرت نکنند، اگر آمدند گفتند اصلا خدا نداریم یا شش تا خدا داریم، توجه نکنید، بگید دلار چند؟

حال رحمت الله بیگدلی فعال سیاسی، در واکنش به این صحبت های از رائفی‌پور نوشته است:

در دولتی که با دخیل بستن به تتلو و امید دانا و حذف دیگران بر سر کار آوردید؛

دلار شد ۶۴ هزار تومان وسکه شد ۴۶ میلیون تومان!

 این حرف‌ها سفیهانه است

در همین ارتباط احمد علیرضابیگی، نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد گفت: 

این مایه شرمندگی و شرمساریست که میلیاردها دلار منابع مملکت به خاطر چای دبش هدر رفته است و از طرف دیگر برای پاسخگویی به بدیهی‌ترین نیازهای مردم عاجز مانده‌ایم. وقتی اساس اقتصاد بر مردم استوار نیست و هرجا دولت کم می‌آورد ۵۰ درصد روی مالیات اضافه می‌کند این صورت تبعات بدیهی است. می‌گویند فوق فوقش دلار در این دولت می‌شود ۱۰۰ هزار تومان اگر ما نبودیم می‌شد ۲۵۰ هزار تومان این حرف‌ها سفیهانه است. چنین سخنانی برای مملکتی که این همه امکانات دارد برازنده نیست.

 

  • نویسنده :
  • منبع :