19 دی آنلاین: رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در منزل شهید محسن صداقت از شهدای اخیر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری شامگاه شنبه با حضور در منزل شهیدالقدس مهندس محسن صداقت، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده و بستگان شهید محسن صداقت گفت‌وگو کرد.
بر اساس این گزارش، پیکر مطهر شهید صداقت بر دوش راهپیمایان روز جهانی قدس از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مصلای قدس قم تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و وداع نمازگزاران با این شهید راه قدس، در مقبره شهید مفتح حرم کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد.
رژیم ددمنش صهیونیستی سیزدهم فروردین‌ماه جاری و مصادف با بیست‌ویکم ماه رمضان و روز شهادت حضرت علی‌(ع) در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرارداد.
سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج نفر از همراهان آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، علی آقابابایی، سیدعلی صالحی روزبهانی و محسن صداقت در این حادثه به شهادت رسیدند.
شهید محسن صداقت متولد ۱۳۶۵ از مهندسان پدافند هوایی سپاه پاسداران و از شهیدان قمی این حادثه بود.

  • نویسنده :
  • منبع :