19 دی آنلاین: رییس پلیس راه استان قم با اشاره به وضعیت سوانح رانندگی در محورهای قم، گفت: از ابتدای تعطیلات عید فطر تاکنون ۴ مسافر در اثر سوانح جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.
سرهنگ مختار پناهی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: تصادفات جاده‌ای استان قم در تعطیلات عید فطر تا به امروز منجر به فوت ۴ مسافر شده است که ضرورت توجه بیشتر رانندگان را نسبت به رعایت مقررات ترافیکی را دوچندان کرده است.
رئیس پلیس راه استان قم خواب آلودگی و عدم توجه به جلو را از عوامل مهم در بروز تصادفات جاده‌ای یاد کرد و گفت: طی این مدت در طول محورهای فرعی استان قم بر اثر برخورد خودرو با عابران پیاده دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.
پناهی با تاکید بر اهمیت استراحت کافی رانندگان قبل از شروع سفر اضافه کرد: همچنین در این مدت دو نفر نیز در طول جاده‌های استان قم بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند که علت اصلی آن خواب آلودگی و خستگی رانندگان‌ و در نهایت واژگونی خودرو بوده است.
رییس پلیس راه استان قم تصریح کرد:با نزدیکی به پایان تعطیلات عید سعید فطر، وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه در آزادراه قم – تهران، کاشان – قم و بزرگراه سلفچگان به سمت قم پرحجم است.
رییس پلیس راه استان قم ادامه داد: با توجه به ترافیک پر حجم در طول محورهای استان قم مسافران نسبت به مدیریت زمان بازگشت، رعایت مقررات ترافیکی و استراحت کافی توجه لازم را داشته باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :