19 دی آنلاین: یک رسانه صهیونیستی با اشاره به جزئیات تازه از پاسخ موشکی و پهپادی ایران، اذعان کرد که تاسیسات هسته‌ای دیمونا و پایگاه‌های نواتیم و رامون در النقب مورد اصابت قرار گرفتند.
پایگاه معاریو ضمن نادرست خواندن نرخ رهگیری ادعایی موشک‌ها و پهپاد‌های ایران از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهند که رآکتور هسته‌ای دیمونا و پایگاه نواتیم هدف قرار گرفته‌اند.
یک پژوهشگر امور جنگ، میزان خسارت‌های وارد شده به رژیم صهیونیستی درپی عملیات موشکی و پهپادی ایران را بررسی کرد و جزئیات بیشتری را در مورد اصابت موشک‌های ایرانی به اهداف صهیونیستی ارائه کرد.
وی گفت که هدف رژیم صهیونیستی از ارائه آمار نادرست از میزان رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی جلب و تامین نظر افکار عمومی بوده است.
بررسی تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که رآکتور هسته‌ای دیمونا رژیم صهیونیستی شاهد خسارت جدی بوده است، زیرا دست‌کم یک ضربه به یکی از ساختمان‌های رآکتور هسته‌ای و دو ضربه به محوطه آن خورده است.
در عین حال، معاریو گزارش داد که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه نواتیم در نقب نشان می‌دهد که ۴ موشک به این پایگاه اصابت کرده است؛ از سوی دیگر تصاویر ماهواره‌ای مربوط به پایگاه هوایی رامون نیز نشان‌دهنده اصابت پنج موشک است.
این پایگاه اعلام کرد که این تحلیل‌ها بر اساس تصاویر ماهواره‌ای ارائه شده و با دسترسی به تصاویر ماهواره‌ای با کیفیت‌تر می‌توان ارزیابی دقیق‌تری از میزان خسارت های وارد شده بر اثر عملیات پهپادی و موشکی ایران ارائه کرد.
گفتنی است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه‌شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
  • نویسنده :
  • منبع :