19 دی آنلاین: رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) گفت وزیر امنیت داخلی این رژیم تنها با یک کلمه «اسرائیل را مضحکه دنیا کرد.»
«یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز با انتشار پست جدیدی در حساب خود در پلتفرم ایکس نوشت: «هیچ‌گاه وزیری در کابینه تا این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه بین‌المللی آن آسیب وارد نکرده است.»
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت، لاپید در ادامه گفت: «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی با انتشار توییتی نابخشودنی متشکل از یک کلمه و آن کلمه «مسخره» است، موفق شد «اسرائیل» را مورد تمسخر قرار داده و آن را از تهران گرفته تا واشنگتن رسوا کند.
پیش از این بن‌گویر با انتشار توییتی درباره حادثه بامداد امروز در اصفهان از مسئولیت رژیم صهیونیستی در این حادثه خبر داد و آن را حمله‌ای «ضعیف و مسخره» از سوی این رژیم توصیف کرد.
همچنین در پی توییتی که «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) درباره حادثه اصفهان منتشر کرد خانواده‌های اسرای اسرائیلی خواهان برکناری وی شدند. 
به نوشته روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» تعبیر بن‌گویر درباره «مسخره بودن حمله اسرائیل به ایران» موجب شد تا خانواده‌های اسرای اسرائیلی از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برکناری وی را خواستار شوند.
آنها تاکید کردند که این توصیف بن‌گویر زندگی فرزندانشان را در معرض خطر قرار می‌دهد.
برخی منابع بامداد امروز جمعه از مقابله پدافند هوایی ایران با چند ریز پرنده در برخی از شهرها از جمله آسمان اصفهان خبر دادند.
این منابع افزودند که صدای انفجارهایی که در برخی مناطق شنیده شد، ناشی از مقابله پدافندهای هوایی با ریز پرنده‌ها بود و این حادثه خسارتی برجای نگذاشته است.
در پی وقوع این حادثه، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «تالی گوتلیب» عضو کنست (پارلمان رژیم اسرائیل) از مسئولیت رژیم صهیونیستی در حادثه خبر دادند و بن‌گویر آن را مسخره و ضعیف توصیف کرد. 
این در حالیست که ایران در روزهای اخیر بارها درباره هرگونه ماجراجویی دوباره از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داده است.

  • نویسنده :
  • منبع :