19 دی آنلاین: با استقبال فوق‌العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از ۱/۸ میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله ۱ روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از مهمترین فیلم های غیرکمدی است که می‌تواند بار دیگر مخاطب سینما را با این ژانر آشتی دهد و رکوردهای فروش را جا به جا کند. 

فیلم سینمایی مست عشق که قرار بود از ۲۹ فروردین اکران خود را آغاز کند، به دلیل مشکلات فنی در فرآیند آماده‌سازی با یک هفته تاخیر و از پنجم اردیبهشت ماه اکران خواهد شد.

اکران مست عشق قرار است به‌صورت همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود. 

مست عشق به دلیل مشارکت با یک سرمایه‌گذار ترک برای تولید، بارها مشمول حاشیه‌هایی شد که روند تولید این اثر و البته اکران آن را متوقف کرده بود. 

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم در این اثر سینمایی ایفای نقش کرده‌اند. 

داستان این فیلم، همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد. در این فیلم شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون حضور داشته‌اند.

  • نویسنده :
  • منبع :