19 دی: تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی برابر استقلال عنوان قهرمانی سی و سومین دوره رقابت‌های جام حذفی را به خود اختصاص داد. این دومین قهرمانی تبریزی‌ها بود و سهمیه حضور در آسیا را کسب کردند.

دیدار فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۲۰ امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور بین تیم های استقلال و تراکتور در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز شد که در پایان سرخپوشان تبریزی با نتیجه ۳ بر ۲ حریف آبی پوش خود را شکست دادند و قهرمان این مسابقات شدند.

گل‌های این بازی توسط محمدرضا خانزاده (دقیقه ۱۷)، اشکان دژاگه (دقیقه ۳۴) و اکبر ایمانی (دقیقه ۴۱) از تراکتور و مهدی قایدی (دقیقه ۵۰) و ارسلان مطهری (دقیقه ۷۹) از استقلال زده شد.

کارت‌های زرد این بازی به میثم تیموری (دقیقه ۷)، اکبر ایمانی (دقیقه ۳۸)، احسان حاج صفی (دقیقه ۹۱) و ساسان انصاری (دقیقه ۵۳) از تراکتور و فرشید اسماعیلی (دقیقه ۸۸) از استقلال رسید و یک کارت قرمز نیز به ساکت الهامی (دقیقه ۶۳) از تراکتور داده شد.

این دیدار هر چند 5 گل داشت و تماشاگران از دیدن بازی لذت بردند اما برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی با رفتارهای غیرحرفه‌ای خود صحنه های زشتی را به نمایش گذاشتند. ساکت الهامی که تیمش از حریف پیش بود بارها به داور اعتراض کرد و در نهایت اخراج شد!

محمدرضا آزادی بازیکن تیم تراکتور پس از تعویضش با لگد با زمین کوبید و بطری آب را شوت کرد تا اعتراضش را به تعویض اعلام کند.

فرشید اسماعیلی هافبک میانی استقلال هم همین رفتار را به نوع دیگری تکرار کرد تا به تعویضش یا نتیجه رقم خورده اعتراض کند!

ساکت الهامی که پس از اخراج روی سکوها گریه می کرد، در پایان بازی و پس از حضور در زمین به شادی با بازیکنانش پرداخت و با مشت های گره کرده واکنش های عجیبی نشان داد.

 

همچنین در اقدامی عجیب تعدادی از تماشاگران برای تماشای این بازی وارد ورزشگاه شده بودند و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی روی سکو نشسته بودند. این در حالی است که ورود تماشاگران ممنوع است و اگر هم قرار بر حضور بود باید فاصله اجتماعی رعایت می شد.

  • نویسنده :
  • منبع :