19 دی: مدیرعامل سایت ایران‌خودرو مازندران (خزر) با رد ادعای احتکار در این سایت تولیدی، خاطرنشان‌کرد: دوهزار دستگاه خودرو دارای کسری قطعه از نوع فناوری پیشرفته در این سایت وجود دارد که با تامین قطعات، این خودروها تکمیل و تحویل مشتریان می شود.

«سیدامید حسینی‌نژاد» در پی انتشار تصاویر پارکینک این سایت تولیدی در برخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، افزود: سال گذشته در همین بازه زمانی حدود ۶ هزار خودرو ناقص در کف کارخانه وجود داشت.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۹۳۰ دستگاه خودروی پژو پارس در این سایت تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد.

به گفته این مقام مسوول، روزانه ۱۴۰ دستگاه خودرو در ایران خودرو مازندران تولید می‌شود و این آمار بیانگر اقدامات انجام شده در راستای بهبود روند تولید و تامین است. 

وی بیان‌داشت: مطابق برنامه‌ریزی‌ها، امسال قرار است ۳۵ هزار دستگاه پژو پارس با موتور تی .یو.۵  و پژو پارس سال در این سایت تولید شود.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است، خاطرنشان‌کرد: اگر محدودیت های ترافیکی در استان در زمان مسافرت‌های تابستانی نباشد، شاهد افزایش ارسال خودروهای تولید این سایت به مشتریان خواهیم بود. 

مدیرعامل ایران‌خودرو مازندران تاکیدکرد: تا آماده‌ شدن پلاک و مدارک خودرو توسط پلیس راهور ناجا و همچنین از زمان تجاری سازی تا بارگیری یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز است، این در حالی است که اگر  خودروی ناقص هم وجود نداشته باشد تعدادی از خودروها در پارکینگ‌ها موجود خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا