19 دی: جلسه کمیته ایثارگران چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در قم به منظور ارایه برنامه‌های 22 دستگاه اجرایی در این ایام برگزار شد.

مسئول کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس استان قم گفت: نشست هم اندیشی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: مراسم میهمانی لاله ها در 92 گلزار شهید از محوری ترین برنامه های این نشست است که با تصمیم اعضای کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این هفته اجرا می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: این برنامه ها در فضای باز، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی متناسب با فضای مراسم برگزار می شود.

حجت الاسلام هنرمند از برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را نواختن زنگ ایثار در مدارس، تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا، اعزام پیام آوران ایثارو سخنرانی در محافل مذهبی، اجرای برنامه در حسینیه های شهدا، مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه در اماکن عمومی مساجد، مدارسی، گلزارها ،انجام تبلیغات محیطی، بهره گیری از فضای مجازی، حضور ایثارگران در برنامه های مختلف صدا و سیمای استان برشمرد.

  • نویسنده :
  • منبع :