19 دی آنلاین: فرماندار قم با بیان این که روند برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان قم به خوبی در جریان است، اعلام کرد: هیچ گونه تخلف انتخاباتی در شعب برگزاری انتخابات در این استان مشاهده نشده است.
عباس ذاکریان عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: گزارش هایی از امروز صبح به فرمانداری مبنی بر این که در برخی شعب تخلفاتی صورت گرفته یا تبلیغاتی له یا علیه نامزدها در شعب یا بیرون شعب صورت گرفته است، منعکس شد.
وی ادامه داد: بلافاصله، نمایندگان فرماندار، بازرسان وزارت کشور و ناظران شورای نگهبان این موارد را با دقت بررسی کردند و خوشبختانه هیچکدام از این ها صحت نداشت.
فرماندار قم با بیان این که به مردم این اطمینان را می دهیم که شعب برگزاری انتخابات با دقت کامل توسط عوامل اجرایی، ناظران شورای نگهبان و بازرسان وزارت کشور رصد می شود گفت: مردم بدون هیچ نگرانی در انتخابات شرکت کنند و از تک تک آرای آن ها صیانت خواهد شد.
گفتنی است انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با رقابت مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برگزار شد و به علت عدم احراز آرا کافی برای انتخاب رئیس جمهور، رقابت بین پزشکیان و جلیلی به عنوان دارندگان بالاترین آرا به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه موکول شد.
همزمان با سراسر کشور مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز جمعه در قم آغاز شد.

  • نویسنده :
  • منبع :