19 دی آنلاین: معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم از آمادگی استان برای اعزام روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به مهران در ایام زیارت اربعین حسینی خبر داد.
محمدرضا قدسی، معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم در پایان رزمایش مدیریت ترافیک در ایام سفر‌های اربعین که در پایانه برکت شهر مرزی مهران برگزار شد، اعلام کرد: با توجه به گستره وسیع اعزام زائران اربعین حسینی از قم، استان آمادگی اعزام روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران را دارا می‌باشد.
قدسی در ادامه یادآور شد: تمهیدات لازم جهت مدیریت مطلوب سفر‌های اربعین حسینی (ع) در استان قم از مدت‌ها قبل اندیشیده و طی ۱۵ روز گذشته نسبت به احصاء ناوگان اتوبوسی جهت ارائه خدمات سفر به زائران گرامی اقدام شده است.  
شایان ذکر است، رزمایش مدیریت میدانی ترافیک ویژه ایام سفر‌های اربعین حسینی، با حضور نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها در پایانه برکت شهر مرزی مهران، به منظور کسب آمادگی و هماهنگی لازم جهت ارائه سطح سرویس مطلوب به زائران اربعین از اول مرداد ماه امسال برگزار شده است.
معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم با همراهی دو تن از کارشناسان این اداره کل، جهت شرکت در رزمایش و هماهنگی‌های لازم، در روز‌های اخیر به مرز مهران اعزام شده اند.  

  • نویسنده :
  • منبع :