19 دی: برادر یکی از معلمان مدرسه دخترانه شاهد که مبتلا به کووید 19 شده است، در توییتی اعتراض خود به روند بازگشایی مدارس را عنوان کرد. مدیر مدرسه مذکور به این توییت واکنش نشان داد.

محمد جواد زمان آبادی، فعال رسانه ای و برادر یکی از معلمین مدرسه دخترانه شاهد تقواپیشگان، مدرسه ای که در آن چند نفر به کرونا مبتلا شده اند، در فضای توییتری خود نقدی را به روند بازگشایی مدارس وارد کرد. او در این پیام توئیتری بیان کرد که نتیجه بازگشایی مدارس در این روزهای کرونایی این بوده است که در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد تقوی پیشگان، در خیابان لارستان تهران، ابتدای خیابان مطهری، چند دانش آموز ، 3 ناظم، 2 معلم قطعا به کرونا مبتلا شده اند. همچنین، یک سرایدار مشکوک به ابتلا به کووید 19 است. این اظهارنظر واکنش مدیر مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد را در پی داشت.

بعد از انتشار این خبر، مدیر مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد تقوی پیشگان واکنش نشان داد که متن پاسخ مدیر مدرسه به این توئیت را در ادامه می خوانید:

متن پاسخ مدیر مدرسه به شرح ذیل است:

"در پاسخ به توئیت آقای محمد جواد زمان آبادی در خصوص ابتلا چند دانش آموز، ناظم، معلم و سرایدار مدرسه که در قالب یک عکس العمل احساسی و در واکنش به ابتلای خواهرشان که یکی از معلمان این مدرسه است صورت گرفته است، به استحضار می رساند از روز شنبه تا چهارشنبه هر روز صرفا دانش آموزان یک پایه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از بدو ورود دانش آموزان به مدرسه اعم از تب سنجی ، ضد عفونی کردن زیر کفش ها با موکت آغشته به مواد ضد عفونی کننده، خشک کردن کفش ها با رد شدن از روی موکت خشک و در نهایت ضد عفونی کردن دست ها با دستگاه ضد عفونی کننده مجهز به چشم الکترونیکی و قرار گیری دانش آموزان در کلاسها با ظرفیت یک سوم کلاس و فاصله یک و نیم متری از همدیگر تشکیل شدند.

تا زمان تدوین این جوابیه صرفا خانم زمان آبادی با داشتن علائم ابتلا دو روز پس از رجعت از مدرسه جهت انجام تست به بیمارستان مراجعه کرده و جواب تست ایشان مثبت شده که اکنون جهت طی کردن دوره درمان در منزلشان بستری شدند.

مزید استحضار، کل مدرسه حسب هماهنگی های قبلی به عمل آمده به طور روزانه تماما به صورت مکانیزه ضد عفونی می شود.

ضمنا علی رغم تصویب شورای مدرسه روز چهارشنبه مورخ ۱۹ شهریور ماه مبنی بر برگزاری کلیه کلاس ها به صورت مجازی در سال تحصیلی جاری تا اطلاع ثانوی، اینجانب به محض اطلاع نامبرده به کلیه کادر اجرایی مدرسه که حضور آنها در مدرسه الزامی است ابلاغ کردم که بدون انجام تست کرونا و اطمینان از جواب منفی تست در مدرسه حضور نیابند که مراتب به محض اطلاع از وضعیت همکاران به مراجع ذیربط منعکس خواهد شد.

با احترام مینا لطفی، مدیر مدرسه شاهد تقواپیشگان"

  • نویسنده :
  • منبع : رکنا