۱۹ دی آنلاین: مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت از ذخیره سازی بیش از 4 هزارتن انواع کودهای شیمیایی یارانه ای برای کشت پاییزه در استان قم خبر داد.
حسین زند گفت: باتوجه به درپیش بودن کشت پاییزه در استان قم، بیش از 4 هزارتن انواع کودهای شیمیایی یارانه ای اوره، فسفاته و پتاسه در انبارهای تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم برای مصرف محصولات اساسی مانند گندم، جو، کلزا و سایر محصولات پاییزه ذخیره استراتژیک شده است.
وی افزود: برنامه ابلاغی کودهای شیمیایی یارانه ای برای استان قم در سالجاری حدود 18 هزار تن میباشد و از این میزان تاکنون حدود 7 هزار تن تامین و تدارک شده است.
زند خاطر نشان کرد: باتوجه به ذخایر استراتژیک کودهای اصلی جهت کشت پاییزه برای استان قم که مقدار مطمئن و قابل اعتمادی ست باستقبال کشت پاییزه خواهیم رفت.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشورزی استان قم در پایان گفت : با توجه به قراردادهای منعقد شده با تولید کنندگان داخلی و خارجی و برنامه ریزی های صورت گرفته درطول دوره کشت پاییزه، سهمیه تخصیصی استان تدارک و حمل شده و ازطریق شبکه رسمی توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای مصرف در بخش کشاورزی در دسترس کشاورزان عزیز قرار خواهد گرفت.


  • نویسنده :
  • منبع :