19 دی آنلاین: مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم از کشف و معدوم سازی کیلوگرم خورده مرغ منجمد از یک واحد تولید فرآورده‌های گوشتی خبرداد.
دکتر محسن حسینی مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در ادامه نظارت‌های بهداشتی بر کارخانه‌های فرآورده‌های گوشتی مقدار ۷۱۰ کیلوگرم خورده مرغ منجمد از یک واحد تولید فرآورده‌های گوشتی کشف شد.
وی اضافه کرد: پس از ارسال نمونه به آزمایشگاه به دلیل آلودگی به باکتری سالمونلا محموله با نظارت کارشناسان این اداره معدوم گردید.
حسینی افزود: این اقدام اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی در راستای حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از توزیع محصولات غذایی غیرقابل مصرف صورت گرفت.   
وی تصریح کرد: کارشناسان و بازرسین فرآورده‌های دامی دامپزشکی با نظارت بر مراکز توزیع و فروش مواد غذایی به‌ طور مستمر از صحت و سلامت محصولات اطمینان حاصل می‌کنند و در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی، اقدامات لازم را به عمل می‌آورند.
به گزارش ایسنا؛ همشهریان می‌توانند شکایات خود را به سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند و یا با شماره تلفن‌های ۳۶۶۴۲۷۹۰ و ۳۶۱۲۳۴۵۶ تماس حاصل نمایند.

  • نویسنده :
  • منبع :