19 دی آنلاین: مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از محکومیت پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی برای قاچاقچی انواع کالای خارجی در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام در این زمینه افزود: پرونده قاچاق انواع کالای خارجی از قبیل پوشاک، کفش ورزشی و زیورآلات بدلی به ارزش پنج میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.:
وی اضافه کرد: شعبه به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق، متخلف را به پرداخت پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالاهای کشف‌شده محکوم کرد.
وی ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به این‌که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بیشتر از ارزش خودروی حامل بوده، ۵۵۰ میلیون ریال به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
حسام‌ افزود: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به قم این کالاهای به ظن قاچاق را از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

  • نویسنده :
  • منبع :