19 دی آنلاین: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف احتکار انواع ارزاق عمومی به ارزش ۳۲ میلیارد ریال از یک انبار در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ منوچهر نصیری روز چهارشنبه در گفت‌وگویی، افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهید سعیدی فرماندهی انتظامی شهرستان قم به یک انبار در نشانی معلوم مشکوک و برای بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شدند.
وی افزود: در ادامه طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضایی استان، در بازرسی صورت‌گرفته از انبار موصوف پنج هزار کیلوگرم شکر، ۶ هزار و ۳۱۰ کیلوگرم قند و پنج هزار و ۴۰ قوطی تن‌ماهی به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبارها کشف و توقیف شد.
نصیری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه، ۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی ادامه داد: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
توقیف پژو ۴۰۵ و کشف سیگار قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف بیش از ۴۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در قم خبر داد.
سرهنگ امیر مختاری اضافه کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم حین گشت‌زنی در عوارضی قم - تهران به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و ضمن توقیف آن، در بازرسی صورت‌گرفته، ۴۶۵ هزار نخ انواع سیگار فاقد مجوز و قاچاق را کشف کردند.
وی ارزش ریالی کالای مکشوفه دخانی را برابر اعلام نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل آن به مرجع قضایی استان خبر داد.

  • نویسنده :
  • منبع :