19 دی: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه پیشنهادی برای برگزاری ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور در مجلس نداشتیم، گفت: تاکنون ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره حضور و یا عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد به رزم حسینی نظری نداده است.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با  تسنیم، در پاسخ به این سوال که آیا رئیس‌جمهور شخصاً در مراسم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت حضور پیدا خواهند کرد یا خیر؟ گفت: تاکنون ستاد ملی مبارزه با کرونا در این باره نظر خود را اعلام نکرده است.

وی افزود: رئیس‌جمهور خود را تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌دانند و باید منتظر بمانیم ببینیم این ستاد چه نظری خواهد داد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده است که آقای امیری پیشنهاد سخنرانی ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد را به مجلس داده است و مجلس با این پیشنهاد مخالفت کرده است، اظهار داشت: راجع به نحوه حضور رئیس‌جمهور با مجلس صحبتی نداشتیم، چراکه رئیس‌جمهور خود را تابع نظر ستاد می‌دانند و ستاد ملی مبارزه با کرونا هم تاکنون چیزی را اعلام نکرده است.

  • نویسنده :
  • منبع : تسنیم