19 دی: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۰هزار واحد مسکن مهر تا اسفند ۹۹ خبر داد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از سرعت گرفتن روند اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس خبر داد و گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر تا اسفندماه امسال افتتاح می‌شود. 

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی اظهار داشت: در پردیس از دوره وزارت محمد اسلامی ۳۰ هزار واحد افتتاح شد و ۱۰ هزار واحد نیز تا اسفند ماه افتتاح می‌شود. 

وی ادامه داد: در پردیس ۴۰ باب مدرسه در حال احداث است که با ۴۰ بابی که پیش‌تر احداث شد، رقم مدرسه‌ها به ۸۰ باب می رسد. 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، تامین زیرساخت‌ها را همزمان با تکمیل واحدهای مسکونی مهر پردیس از جمله تعهدات دولت برشمرد که در حال انجام است. 

مهرآبادی خاطرنشان کرد: همزمان با احداث مسکن مهر در سطح کشور ۵٠٠ مدرسه، ۴٠٠ مسجد احداث و تأمین بخش دیگری از زیرساخت‌ها همچون کلانتری، مراکز بهداشتی و درمانی انجام شد. 

وی به روند تکمیلی مسکن مهر اشاره کرد و گفت: مسکن مهر باقیمانده در کل کشور به غیر از واحدهای دارای پرونده قضایی و فاقد متقاضی، ۳۹ هزار واحد است که اغلب در مرحله نازک کاری هستند. 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر یادآور شد: از ۳۹ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر سطح کشور، ۱۹ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۵ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و برعهده سازمان ملی زمین و مسکن و ۴ هزار واحد نیز برعهده بنیاد مسکن است. 

مهرآبادی افزود: با تلاش‌های انجام شده، پروژه‌های دارای پرونده قضائی در دادگاه‌ها کاهش یافت و بسیاری از پرونده‌های فاقد متقاضی نیز با افزایش قیمت مسکن، به فروش رسید. 

 

 

  • نویسنده :
  • منبع :