19 دی: استاندار قم گفت: قم با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و برغم شرایط مطلوب کنونی اما وضعیت کرونایی در این استان شکننده است و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از بازگشت شرایط سابق شوند.
بهرام سرمست روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز کنترل پیام هلال احمر، مرکز کنترل و مانیتوزینگ اداره کل راهداری، سازمان آتش نشانی و قرارگاه عوارضی پلیس راه قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: نیروهای امداد و نجات همیشه در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم هستند.

قم از روز بیست و پنجم اسفندماه جاری از منطقه آبی وارد منطقه زرد کرونایی شد و کارشناسان نسبت به وخیم شدن دوباره اوضاع کرونا در این استان در صورت برگزاری دورهمی ها و سفرهای نوروزی هشدار میدهند.      

وی اظهار داشت: ارزیابی از میزان آمادگی این نیروها در برابر چالش‌ها و احتمال افزایش حوادث غیرمترقبه در تعطیلات نوروزی از اهداف بازدید و سرکشی امروز از نهادهای حوزه امداد و نجات در استان قم بود.

استاندار قم یادآور شد: حضور فیزیکی در بین نیروهای امداد و نجات و ارزیابی میدانی از سطح آمادگی ها در افزایش و بهبود عملکرد این افراد تاثیر بسیار بیشتری دارد و سبب افزایش انگیزه در بین این نیروها نیز می شود.

سرمست گفت: تقویت بنیه امدادی، خدماتی و اورژانس از اهداف بازرسی های میدانی از نیروهای امدادی استان است تا در سال جاری با آگاهی از ظرفیت های موجود پشتیبانی های لازم برای رفع مشکلات و بهبود عملکرد حاصل شود.
  • نویسنده :
  • منبع :