19 دی: آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید گفت: باید سرمایه‌های خارج کشور را به سمت داخل جذب کنید و امنیت قضایی و اقتصادی را در کشور فراهم کنید.
به گزارش روز جمعه از خبرگزاری حوزه، وی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، به ذکر توصیه‌هایی به‌ رئیس‌ دستگاه قضا پرداخته و با تاکید بر ارائه مباحث فقهی برای قضات جهت جلوگیری از اطاله دادرسی و با ابزار امیدواری از تلاش‌های دستگاه قضا برای حمایت از تولید، گفت: باید سرمایه‌های خارج کشور را به سمت داخل جذب کنید و امنیت قضایی و اقتصادی را در کشور فراهم کنید.
این مرجع تقلید بیان داشت: ما سعی می کنیم به سوالات فقهی شما پاسخ دهیم تا شما هم شب و روز برای رفع مشکلات معیشتی و امنیتی کار کنید.
وی از رئیس جدید دستگاه قضا خواست تا مسیر تحول را با قدرت ادامه دهد و از خود یادگاری ارزشمند به جا بگذارد که موجب رضایت و خرسندی عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام شود.
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در سفر یک روزه به شهر مقدس قم پس از زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو می کند.
این دیدارها بدون اطلاع و دعوت از خبرنگاران محلی انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محسنی اژه‌ای روز دهم‌ تیر ماه جاری از سوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضاییه منصوب شد.

  • نویسنده :
  • منبع :