19 دی: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم طی اطلاعیه‌ای خطاب به واجدان شرایط دریافت واکسن اعلام کرد: تنها افرادی در استان قم می‌توانند واکسن دریافت کنند که ساکن قم و دارای پرونده الکترونیک سلامت در یکی از مراکز خدمات جامع سلامت در سطح استان باشند.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، در این اطلاعیه از مراجعان خواسته شده در صورت نداشتن پرونده الکترونیک و غیربومی بودن، از مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون جدا خودداری شود.
تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای واکسیناسیون کرونا الزامی است
سیامک محبی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این زمینه با اشاره به برنامه واکسیناسیون کرونا در استان قم، گفت: کسانی که فاقد پرونده الکترونیک سلامت هستند، الزامی است هر چه زودتر برای برخورداری از واکسیناسیون عمومی به نزدیک‌ترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک اقدام نمایند.
وضعیت کرونایی قم که از ۲۷ خردادماه پس از ۴۰ روز از وضعیت نارنجی به زرد بهبود یافته بود بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده توسط نرم‌افزار ماسک، از تاریخ نهم تیرماه جاری بار دیگر جزو شهرهای نارنجی و از ۲۳ تیرماه مجددا در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :