19 دی: شهردار قم با اشاره به وضعیت اجرای پروژه تونل جمهوری اسلامی و پیشرفت فیزیکی 80 درصدی این طرح به‌رغم مشکلات مالی و تملک پرتعداد پلاک‌های مسکونی و تجاری در بافت متراکم پیرامونی محل اجرای آن، گفت: تونل جمهوری یکی از طرح‌های شاخص شهرداری قم است.
به گزارش شهرنیوز، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران که به ریاست استاندار در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، پروژه‌های واگذار شده به سازمان توسعه و عمران شهرداری را در کاهش هزینه‌های شهرداری مؤثر قلمداد کرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تونل جمهوری اسلامی، ابراز کرد: چندصدایی و بیان برخی مواضع سبب شده تا مقداری از سرعت پیشرفت فیزیکی و تکمیل نهایی این پروژه مهم ترافیکی کاسته شود.

به گفته شهردار قم، پروژه تونل جمهوری اسلامی یکی از طرح‌های مهم شهرداری قم است که امید می‌رود در برنامه زمان‌بندی‌شده به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به پروژه شهدای روحانیت و توقف چهارماهه آن به دلیل خاموشی ۴ساعته برق و انتقال برخی شبکه‌های انتقال توزیع نیروی برق و تأکید بر ضرورت اتخاذ تدابیری جهت حاکمیت برق در سطح استان، تصریح کرد: این پروژه صرفاً به خاطر انتقال شبکه برق ۴ ماه تعطیل شد و عملاً عملیات اجرایی آن متوقف‌شده بود.
  • نویسنده :
  • منبع :