19 دی: رئیس اتحادیه عرضه کنندگان تولیدات پروتئینی با اشاره به افزایش قیمت گوشت در هفته گذشته عنوان کرد: در هفته جاری قیمت گوشت قرمز هر کیلو 20 هزار تومان کاهش داشته است و این روند کاهشی ادامه خواهد داشت
حسن رئیس میرزایی رئیس اتحادیه عرضه کنندگان تولیدات پروتئینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش قیمت گوشت در هفته گذشته عنوان کرد: در هفته جاری قیمت گوشت قرمز هر کیلو 20 هزار تومان کاهش داشته است و این روند کاهشی ادامه خواهد داشت.
رئیس میرزایی بیان کرد: گوشت بره هفته گذشته از کیلویی 150 تا کیلویی 220 هزار تومان(ران گوسفندی) بوده و در هفته جاری قیمت ها کیلویی 200 تا 190 هزار تومان است.
رئیس میرزایی ادامه داد: قیمت گوشت میش در حال حاضر کیلویی 100 هزار تومان و گوشت بره هر شقه 150 هزار تومان است و روند کاهشی قیمت ادامه خواهد داشت.
رئیس اتحادیه عرضه کنندگان تولیدات پروتئینی با اشاره به اینکه در هفته جاری هر کیلو گوشت گوساله ده هزار تومان افزایش قیمت داشته است، یادآور شد: گوشت گوساله با استخوان در کشتارگاه از کیلویی 110 تا 115 هزار تومان است که این قیمت تا عرضه گوشت به فروشگاه ها افزایش هم خواهد داشت.
رئیس میرزایی در خصوص علت افزایش قیمت گوشت بیان کرد: علت افزایش قیمت افزایش خروج بیش از اندازه دام از کشور است و حتی بره نر در بازار کم شده است و در همین خصوص از طرف اتحادیه نامه ای برای آقای امیر آبادی نماینده مجلس ارسال کردیم و با پیگیری های انجام شده ظرف چهار روز قیمت ها روند کاهشی پیدا کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :