19 دی: رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین نصیری و همسر ایشان در حادثه سیل اخیر در شهر رفسنجان را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در این پیام آورده است: داغدار شدن و آسیب دیدن هموطنان عزیز در حوادث مربوط به سیل های اخیر به ویژه خبر غم‌انگیز درگذشت مبلغ ارجمند مرحوم حجت‌الاسلام مصطفی نصیری و همسر مکرمه ایشان، در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، موجب تاثر شد.
وی افزوده است: او که با حضور فعال در فعالیت‌های تبلیغی، جهادی، هنری و انجمن شعر طلاب دفتر تبلیغات اسلامی، اعمال صالح ماندگاری به یادگار گذاشت. 
وی اضافه کرده است: ضمن تسلیت به همه محضر رهبر معظم و مردم شریف ایران، به خصوص داغدیدگان حادثه سیل، تسلیت عرض می­‌کنم و ضمن طلب مغفرت برای همه آن سفرکردگان، به ویژه آن زوج مبلغ، برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
گفتنی است حجت‌الاسلام مصطفی‌ نصیری، طلبه شاعر و جهادی و از طلاب مدرسه فقهی علی بن موسی الرضا(ع) که برای تبلیغ به رفسنجان رفته بود، در مسیر تبلیغ گرفتار سیل شد و در شب اول محرم به اتفاق همسرش دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
این روحانی جهادی از شاعران آیینی و جبهه هنری انقلاب بود و سروده‌هایی در رثای اهل بیت(ع) سروده است.

  • نویسنده :
  • منبع :