19 دی: شورای امنیت سازمان ملل متحد فردا دوشنبه به درخواست فلسطین برای بررسی حملات جنایتکارانه رژیم صیهونیستی به باریکه غزه نشست برگزار می کند.
به گزارش رسانه های فلسطین، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که به درخواست فلسطین، نشست شورای امنیت برای بحث و بررسی در باره حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه برگزار می شود.
«ریاض منصور»، گفت که در تماس با چین رئیس دوره ای و دیگر اعضای شورای امنیت از آنها درخواست شد که شورای امنیت به مسئولیت خود در توقف حملات جنایتکارانه اسرائیل به غزه وارد عمل شود و آن را محکوم کند.
وی افزود که درخواست فلسطین در این خصوص از طریق نماینده امارات متحده عربی از اعضای کنونی و غیر دائم شورای امنیت اعلام و با دیگر اعضا در میان گذاشته شده و آنها با برگزاری نشست در روز دوشنبه پشت درهای بسته موافقت کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه حملات هوایی و توپخانه ای خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرد که تا کنون بر اثر این حملات وحشیانه ۳۲ نفر از جمله ۶ کودک و ۲ زن شهید شدند.
از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در عصر جمعه تاکنون ۲۱۵ شهروند دیگر فلسطینی نیز زخمی شده اند که ۹۶ نفر از آنها کودک، ۳۰ نفر زن و ۱۲ نفر سالخورده هستند.
در پاسخ به این حملات جنایتکارانه، گروه های مقاومت فلسطین با صدها موشک شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی به ویژه تل آویو و فرودگاه بن گورین را هدف قرار دادند.
این جنایت تازه صهیونیست ها با موج محکومیت در سطح بین المللی به ویژه جهان اسلام روبه رو شده است و کشورها، مقامات، احزاب و شخصیت های مختلف بر لزوم توقف آن و پاسخگویی رژیم صهیونیستی تاکید می کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :