19 دی: معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: فاز دوم بوستان خضر در ۳۰ هکتار و کوثر در ۱۹ هکتار بعنوان بخشی از بوستان هزار هکتاری قم امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
عباس حلوایی زاده روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مدیریت شهری در حوزه‌های عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، اجتماعی و فضای سبز، با بیان اینکه مسیر دوچرخه سواری ایمن و مسیر ویژه پیاده روی از ویژگی های بوستان هزار هکتاری شهرداری است، ادامه داد:  بوستان کوثر در ۲۰ هکتار، باغ پرندگان در ۴۵ هکتار، بوستان شهدای گمنام و بوستان کوهسار از لکه های بهره برداری رسیده این بوستان هزار هکتاری است.
وی افزود: سوله ورزشی منطقه هشت، بی آر تی، تکمیل اسکلت شهربازی معارفی، شهدای روحانیت و زیرگذر و تونل جمهوری از طرح‌هایی است که تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در ادامه با اشاره به افزایش نجومی قیمت قیر، ادامه داد: تا پایان مردادماه ۵۰ هزار تن آسفالت در مناطق هشتگانه توزیع‌شده و تا سه ماه آینده شاهد بهبود توزیع آسفالت خواهیم بود.
حلوایی زاده با اشاره به اجرای تقاطع‌های غیر همسطح در شهر قم، تصریح کرد: نگهداری این سازه‌ها، عملیات بهسازی و هدایت آب‌های سطحی در بلوار شهید سلیمانی در دستور کار است.
وی خاطرنشان کرد: در بلوار آیت‌الله بروجردی به خاطر ویژگی‌های خاص این محور روسازی و زیرسازی محور به همراه تکمیل روشنایی و افزایش ایمنی تونل غدیر در دستور کار است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: روشنایی ۲۰۰ هزار مترمربع بوستان علوی یکی از طرح‌های شاخص شهرداری قم است که در دستور کار شهرداری قرارگرفته است.
وی با اشاره به کلنگ زنی پارکینگ امام خمینی، بیان کرد: این پارکینگ در زیربنایی افزون بر ۱۷ هزار مترمربع و زمینی در حدود ۲۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ‌بر ۱۳۵ میلیارد تومان و ۴۰۰ جای پارک احداث خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :