19 دی: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اقدام وزارت ورزش و جوانان در زمینه آموزش مسائل اخلاقی، حفظ حریم ملی و احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران به ورزش‌کاران ملی در کنار تقویت جسمی آنها تاکید کرد.
محمد کعب عمیر نماینده شوش و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جلسه روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، گفت: چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش که ۳۰ سال عمر از خود را صرف تربیت دانش آموزان کرده اند، پرداخت نمی شود و آیا با کاهش ارزش پول ملی تاخیر در این پرداخت منطقی است؟
وی در تذکر دیگری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: دیروز در جلسه علنی مجلس به موضوع دارویاری پرداخته شد اما این موضوع چه قدر توانسته است کمبود و گرانی دارو در بازار را حل کند؟ آنچه که مطالبه مردم است بهبود شرایط و جبران مشکلات است؛ بر همین اساس از وزیر بهداشت می خواهم هرچه سریع تر این مشکلات را برطرف کند.
این نماینده مجلس همچنین در تذکر دیگری به وزیر ورزش و جوانان، عنوان کرد: چرا ورزش‌کاران عرصه‌های ملی و بین‌المللی به راحتی به سرود ملی توهین می‌کنند؟ آیا وقت آن نرسیده است که برنامه تک بعدی ورزش‌کاران را مورد تجدید نظر قرار داده و در کنار تقویت جسمی، به آنها مسائل اخلاقی حفظ حریم ملی و احترام به پرچم ملی جمهوری اسلامی ایران را آموزش دهیم؟

  • نویسنده :
  • منبع :