19 دی: فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشته شدن سارق مسلح یک دستگاه خودرو، در تعقیب و گریز پلیس قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ امیر مختاری در گفت و گویی اظهار داشت: در ساعت ۱۹:۲۰ چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱، با اطلاع ماموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت قم از تردد یک دستگاه خودرو سواری پراید در آزادراه تهران - قم که راننده آن سابقه سرقت مسلحانه از شهر اسلامشهر دارد، بلافاصله عوامل گشت پاسگاه موصوف با گشت زنی در این محور، خودرو مذکور را در مقابل یکی از مجتمع های خدماتی بین راهی، مشاهده کردند.
وی افزود: راننده خودرو موصوف با مشاهده گشت انتظامی، بی توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزوده و متواری می شود و با تعقیب پلیس و اعلام هشدارهای متعدد به سوی پلیس آتش گشوده و تیر اندازی می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: پلیس با تیر اندازی هوایی قصد متوقف کردن خودرو را داشت که با بی توجهی راننده مواجه شد و به ناچار به سمت لاستیک های آن شلیک کرد که در نهایت خودرو از آزادراه منحرف و در کنار جاده متوقف شد.
وی گفت: در بررسی مشخص شد که متهم به علت اصابت گلوله در محل فوت کرده و یک قبضه اسلحه وینچستر با ۱۳ تیر از داخل خودرو کشف شد.
مختاری تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک و امنیتی را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام تا مأموران در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :