19 دی: در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عصر دوشنبه راهپیمایی حمایت از حجاب و عفاف با حضور جمع کثیری از بانوان شهر مقدس قم برگزار شد.
بانوان حاضر در این راهپیمایی باشکوه ابتدا با تجمع در مصلای قدس شهر قم، و همخوانی سرودهای عهد فاطمی و سلام هموطن با فریادهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر فتنه‌گر، الله‌اکبر، لبیک یا فاطمه و چادر حجاب زهراست" به طرف حرم حضرت معصومه‌(س) حرکت کردند.
راهپیمایان در حالیکه پرچم‌های جمهوری اسلامی و تصاویر رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، با شعارهای "چادر حجاب برتر است، لبیک به امر رهبر است"،"ما پیرو فاطمه و حیدریم، حامی این انقلاب و این مکتبیم" خواستار صیانت از ارزش‌های اسلامی شدند.
همچنین "فاطمه آینه قرآن بُوَد، الگوی هر زن مسلمان بُوَد"،" حسین حسین شعار ماست، حجاب افتخار ماست"،"حجاب ما فاطمی است پیغام ما با فاطمه دائمی است" نیز از دیگر شعارهای راهپیمایان بود.
بانوان در ادامه این راهپیمایی شعارهایی از قبیل "با فاطمه هستیم تا جان داریم"،"حجاب خط قرمز مکتب است، الگوی ما نجابت زینب است"،"ای بانوی مسلمان حجاب تو سنگر است، دشمن عفت تو منافق و کافر است"و"نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است پیروی از فاطمه اطهر است" را سردادند.
راهپیمایان با ورود به صحن پیامبر اعظم(س) حرم کریمه اهل بیت ضمن بر دوش گرفتن پیکر پاک و مطهر یکی از شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام ‌کردند.

  • نویسنده :
  • منبع :