19 دی: فرمانده سپاه پاسداران گفت: به برادران سپاه ابلاغ می کنیم هرچه امکانات دارند را به منطقه زلزله زده خوی گسیل کنند تا بزودی زندگی به کام مردم شیرین شود.
سردار حسین سلامی ۱۵ بهمن ماه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی افزود: هر چه در توان و امکان داریم بکار می گیریم تا زندگی در این روزهای سخت به جریان بیافتد. 
وی خطاب به مردم گفت: می دانم زندگی در این هوای سرد مشکل است اما این روزهای سخت می گذرد و روزهای خوب می آید.
سلامی از نجابت مردم خوی در تحمل سختی ها و مشکلات تشکر و قدردانی کرد. 
بر اساس این گزارش، سردار سلامی از مناطق زلزله زده بصورت میدانی بازدید و در جریان مصایب و مشکلات و گرفتاری های مردم منطقه قرار گرفت و دستورات لازم برای بهتر شدن اوضاع را صادر نمود. 
وی با حضور در چادر زلزله‌زدگان ضمن گفت گوی رودررو با مردم در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و به نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) مستقر در منطقه دستور داد تا اسکان، تغذیه، درمان و سلامت مردم را با جدیت دنبال کنند.
فرمانده کل سپاه در دیدار چهره به چهره با ‌زلزله‌زدگان بر امدادرسانی ‌سپاه تا تثبیت کامل شرایط و رفع مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده تاکید کرد و ‌گفت: عملیات مردم‌یاری سپاه ادامه خواهد داشت.
سرلشکر سلامی با حضور در چند چادر زلزله زدگان در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و به فرماندهان سپاه حاضر در منطقه دستور داد سریعا مشکلات این خانواده‌ها برطرف شود.
در حاشیه بازدید فرمانده کل سپاه از یکی از چادرها، جوانی با اشاره به اینکه در زلزله جهیزیه‌اش آسیب دیده است و قرار بوده که به زودی مراسم جشن ازدواج شان را برگزار کنند، از سرلشکر سلامی درخواست مساعدت کرد که فرمانده کل سپاه به سردار حزنی دستور داد یک سری جهیزیه به این جوان تحویل شود.

  • نویسنده :
  • منبع :