19 دی: مدیر بازرگانی هتل کئرک وال ترکیه گفت: حجم تخریب آنقدر بالا است که دسترسی به کسانی که زیر آوار ماندند سخت است.
زلزله مرگبار ترکیه نگرانی های زیادی را در بین خانواده ورزشکاران ایرانی شاغل در لیگ های مختلف این کشور ایجاد کرده است.
هر چند که شماری از ورزشکاران از طریق تماس با رسانه و خانواده های خود این نگرانی را برطرف کردند اما سرنوشت سه فوتبالیست قطع عضو ایران هنوز مشخص نیست. حامد مطرودی، مهدی سعیداوی و محمدرضا میراحمدی سه لژیونر ورزش ایران هستند که زیر آوار هتل کیرک وال ترکیه گرفتار شدند.
خواهر میراحمدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای نجات این فوتبالیست تنها باید دعا کرد گفت: با مربیان تیم و مدیران هتل در ارتباط است اما هنوز خبر دقیقی در خصوص محمدرضا ندارد. مسوولان ایرانی نیز در ترکیه پیگیر شرایط این سه ورزشکار هستند و ما همچنان به دنبال خبری از گرفتار شدگان در آوار زلزله هستیم.
نگرانی خانواده ورزشکاران موجب شد تا خبرنگار ایرنا در تماس با « علی» سرمربی تیم فوتبال قطع عضو ماتالیا اسپور پیگیر اخبار این سه لژیونر شود. وی گفت: کار آواربرداری به سختی در حال انجام است و همه برای آوار برداری تلاش می کنند اما تا این لحظه هنوز به نتیجه نرسیدیم. شرایط خیلی سخت است اما هنوز ناامید نشدیم.
مدیر بازرگانی هتل کئرک وال یکی دیگر از مسوولان ترکیه ای بود که پیگیر سرنوشت ورزشکاران ایرانی است. وی در این خصوص حجم تخریب هتل و آوار برداری آن به خبرنگار ایرنا گفت: من در زمان زلزله در شهر ماتالیا نبودم اما شماری از اعضای خانوادم در این شهر بودند. از دور اخبار تخریب هتل را پیگیری می کنم شمار زیادی از ورزشکاران ما در هتل گرفتار هستند لطفا مردم برای نجات آنان دعا کنند.
او ادامه داد: کار آواربرداری در حال انجام است و ما نیز به امید زنده بودن ورزشکاران منتظر خبر هستیم. کار راحتی نیست هتل تخریب شده و باید ببنیم چه خواهد شد. 2 روز است که برای رسیدن به ورزشکاران تلاش می کنیم اما هنوز موفق نشدیم.

  • نویسنده :
  • منبع :