19 دی: پلتفرم توییتر که متعلق به ایلان ماسک است، چهارشنبه شب با مشکلات فنی گسترده مواجه شد به طوری که بسیاری از کاربران قادر به توییت کردن، دنبال کردن حساب‌ها و یا دسترسی به پیام‌های خود را نداشتند.
خبرگزاری ای ان آی هند چهارشنبه شب گزارش داد، کاربران از نقاط مختلف جهان اختلال حساب توییتر خود را گزارش کرده‌اند. اکثر آنان با این پیغام از حساب «پشتیبانی» توییتر مواجه شده‌اند که «توییتر ممکن است برای برخی از شما آنطور که انتظار می‌رود کار نکند. با عرض پوزش برای مشکل. ما آگاه هستیم و برای رفع این مشکل تلاش می‌کنیم.» این مشکلات کاربران را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است.
کاربران اولین بار زمانی متوجه این مشکل شدند که سعی کردند توییت ارسال کنند اما پیامی دریافت کردند مبنی بر اینکه به "حداکثر(تعداد) توییت" خود رسیده‌اند.
توییتر سال‌هاست که تعداد توییت‌هایی را که یک حساب کاربری می‌تواند ارسال کند محدود کرده است. این تعداد ۲۴۰۰ توییت در روز یا ۱۰۰ عدد در ساعت است.
کاربران روز چهارشنبه همچنین زمانی که سعی کردند کاربر توییتر دیگری را دنبال کنند، با پیام «در حال حاضر نمی‌توانید افراد بیشتری را دنبال کنید» و پیوندی به خط‌مشی شرکت در مورد محدودیت‌های فالو دریافت کردند.
محدودیت توییتر در مورد تعداد حساب‌هایی که یک کاربر می‌تواند در یک روز دنبال کند، ۴۰۰ حساب کاربری است.
مشخص نیست که چه چیزی موجب این اختلال گسترده شده است، اما کارشناسان توییتر هشدار داده‌اند از زمانی که ماسک اکثر افرادی را که توییتر را اداره می‌کردند، اخراج کرد، این شرکت در معرض فروپاشی قرار گرفته است.
مهندسانی که آذرماه توییتر را ترک کردند، به آسوشیتدپرس اعلام کردند که خروج بیش از دو سوم کارشناسان خدمات اصلی توییتر در دوران مالکیت ماسک از شرکت، موجب پیامدهای ناخوشایندی برای بیش از ۲۳۰ میلیون کاربر توییتر خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :