19 دی: مدیرکل ثبت‌احوال قم گفت: تاکنون۹۶۰ هزار نفر از مردم این استان معادل ۹۹ درصد جامعه هدف برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد برای حدود ۹۵۴ هزار نفر کارت صادر شده‌است.
منوچهر تیموری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان این‌که صدور کارت هوشمند ملی از اهداف تحقق دولت الکترونیک است، افزود: در استان قم ۹۷۰ هزار نفر بالای ۱۵ سال سن واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.
وی با بیان این‌که بیش از ۹۲ درصد کارت‌ها نیز تحویل متقاضیان شده است، ادامه داد: در حال حاضر ۷۲ هزار کارت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت موجود و به‌تدریج در حال توزیع است.
به گفته تیموری، با پیگیری که از طریق سازمان ثبت‌احوال انجام شد برای همه متقاضیانی که تا پایان دی برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده‌اند، کارت صادر شده است.
وی تصریح کرد: حدود ۱۰ هزار نفر از شهروندان استان قم که بالای ۱۵ سال سن دارند،‌ به هر دلیلی تاکنون برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام نکرده‌اند که قطعا در مسیر ارائه خدمات سازمان‌های دیگر خلل ایجاد می‌شود و برای خودشان نیز مشکلاتی ایجاد خواهد شد.
وی از این دسته از شهروندان تقاضا کرد: برای ثبت‌نام کارت هوشمند ملی به دفاتر پیشخوان و ثبت‌احوال مراجعه کنند تا برای احراز هویتشان مشکلی ایجاد نشود.

  • نویسنده :
  • منبع :